0item(s)

Du har inga produkter i din varukorg.

  •  +48 58 741 72 00

Product was successfully added to your shopping cart.

Villkor (giltig sedan 2014-12-25)

§ 1. Information om ägaren av nätbutiken

Ägaren till denna webbplats (nedan kallad Online Store) är DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK, Cicha 26, 83-000 Pruszcz Gdański POLEN. Skatteidentifikationsnummer: 593-158-46-03,
telefon: +48 58 741 72 00, inskrivet i centralregistret och uppgifter om Republiken Polens ekonomiska verksamhet bevarad av ekonomiministeren
(nedan: DIGINET Sebastian Bójczuk, säljaren).

Bankkontonummer:
50 1020 5558 1111 1084 9030 0057 - PLN
30 1870 1045 2078 1000 2508 0003 - SWIFT NESBPLPW - USD
57 1870 1045 2078 1000 2508 0002 - SWIFT NESBPLPW - EURO

DIGINET Sebastian Bójczuk bedriver detaljhandeln via Internet. Beställningar mottas via webbplatsens domän: https://hpcontrol.uk

§ 2. Information om produkter, priser och kampanjer

2,1. Alla tillgängliga i Online Store-produkterna är helt helt nya, utan några juridiska och fysiska brister och de lagligen placerades på den polska marknaden.

2,2. Alla produktpriser i onlinebutiken är i polska zlotys och de är bruttopriser. För varje såld produkt är en momsfaktura utfärdat. En momsfaktura kommer att levereras till
Den adress som anges av kunden.

2,3. Informationen som presenteras på webbplatsen för nätbutiken i synnerhet är priserna endast för enkelhets skyld och inte ett erbjudande av DIGINET
SEBASTIAN BÓJCZUK i den mening som avses i civillagen eller förordningarna kan inte ligga till grund för fordringar på DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK.

2,4. Kunden innan du lägger en beställning, om du är osäker på produktbeskrivningen och dess tekniska data som finns på webbplatsen, ska kontakta DIGINET
SEBASTIAN BÓJCZUK för att klargöra tvivel och få ytterligare information.

2,5. Kampanjerna som finns tillgängliga i Online Store slås inte samman med varandra. Innan beställningen placeras ska kunden välja vilken typ av marknadsföring,
inklusive kampanjpris eller ytterligare produkter och tjänster som erbjuds inom kampanjkampanjen.

§ 3. Placera ordern, göra försäljningsavtalet

3,1. Beställningarna i enlighet med villkoren i produktbeskrivningen och i varukorgen (leveransmetod, fraktpris och betalningsmetod)
bearbetas i enlighet med villkoren i kundvagnen efter bekräftelse från DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK. För order från utlandet leverans
Villkor (metod, leveransföretag, kostnader) ställs in individuellt (inklusive avsändarens villkor). I det här fallet skickar webbutiken ett nytt erbjudande
inkluderar nya försäljningsvillkor till kunden och den fortsatta processen med ny order kommer att bero på att kunden godkänner dessa villkor.

3,2. Kunden lägger ordern genom de skript som finns tillgängliga på webbplatsen för webbutiken, skickar erbjudandet att köpa en specifik produkt på villkor
specificerad i produktbeskrivningen och i kundvagnen (nedan: ordern)

3,3. Beställningarna kan placeras 24/7. Beställningarna på vardagar efter 16:00 på lördagar, söndagar och helgdagar behandlas nästa vardag.

3,4. Efter beställning mottar kunden e-post från nätbutiken som specifikt anger detaljerna om kunden och ordern.
Det här meddelandet innehåller information om säljaren och returpolitiken. Den här e-posten står inte för en bekräftelse på köpet erbjuds av kunden,
I synnerhet står det inte för ett avtal om försäljning mellan kunden och DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK. Bekräftelsen skickas till kunden
efter det har verifierats och alla villkor accepteras av webbutiken.

3,5. På kortast möjliga tid (men inte längre än 3 vardagar) eftersom beställningen har placerats oavsett mottagning av meddelandet (nämnt i punkt 3
Kunden kommer att kontaktas via telefon eller e-post av DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUKs arbetstagare för att: bekräfta ingående av försäljnings- och inköpsavtal,
inklusive produktpris, tillgänglighet, order slutdatum och andra transaktionsdetaljer (nedan: bekräftelsen). Bekräftelsen står för mottagandet av erbjudandet av
DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK att köpa produkten av kunden och det är slut på försäljnings- och inköpsavtalet mellan kunden och DIGINET
SEBASTIAN BÓJCZUK. När bekräftelsen från DIGINET SEBASTIAN BÓCZUKs arbetare ändrar förändringarna av köpet,
Avtalet anses ha gjorts och Orderen behandlas om Kunden bekräftar nya villkor som ingår i Bekräftelsen via telefon eller e-post.
Alternativt är det möjligt att bekräftelsen inte skickas inom tre vardagar. I det här fallet accepterar DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK köpesättet på villkor
inlämnad av kunden

eller

informerar om att ordern inte kan behandlas. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK har rätt att vägra att behandla Ordern och neka försäljningen och inköpet
avtal, förutsatt att det är omöjligt att behandla Ordern, väsentligt svårt eller det kräver höga kostnader.

3.6 Ofullständig eller felaktigt slutförd Beställningsformulär behandlas inte och de står inte för beställningen och de förpliktar inte DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK
att vidta några åtgärder.

3.7. Betalningen för Ordern görs av Kunden på det sätt som valdes vid beställning.

3,8. Ordern behandlas efter att ha mottagit full betalning för det som anges i Orderbekräftelsen. Om det finns någon underbetalning

Orderprocessen avbryts. Medan du väljer pengar på leverans betalningsmetod behöver processen inte få full betalning.

3,9. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK gör sitt yttersta för att bearbeta ordern så fort som möjligt.

§ 4 Betalningar

4,1. Det finns följande betalningsmetoder:

en. Elektronisk överföring av pengar

Köparen betalar det belopp som ska betalas via elektronisk överföring för order utfärdat av DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK via payu.pl * (säker 128-bitars SSL-anslutning).
Listan över banker som stöds är synliga när du placerar beställningen och på betalningssidan. Verifieringen av elektronisk överföring sker inom några timmar (oftast under
Samma dag, max till slutet nästa dag).

b. Betalning via kreditkort

Köparen betalar det belopp som betalas via konton på payu.pl * (säker 128-bitars SSL-anslutning). Verifieringen sker inom 24 timmar på vardagar.

c. Traditionell penningöverföring

Det här alternativet är för dem vars bankkonto inte stöds på betalningssidan. Det är möjligt att betala via traditionell överföring via payu.pl * eller genom enskilda pengar
överföring i ens bank. För att betala på detta sätt måste man välja: "Förbetalt" alternativ i vagnen och skicka sedan pengar till:

Bankkontonummer:
50 1020 5558 1111 1084 9030 0057 - PLN
30 1870 1045 2078 1000 2508 0003 SWIFT / BIC: PBPBPLPW - USD
57 1870 1045 2078 1000 2508 0002 SWIFT / BIC: PBPBPLPW - EURO

Verifieringen sker inom 1-3 dagar efter beställning.

* Elektroniska betalningar drivs av PayU Inc. Företaget ligger i Poznan, Polen. Det är huvudmottagaren av pengaröverföring (på kontoutdraget).

d. Postförskott

Endast kontant, till en person som handlar för den transportörs räkning som valdes för att leverera den beställda produkten (kontant vid leverans) eller personlig insamling i
DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK huvudkontor.

4,2. Betalningar kan endast göras av dem som får använda egna kreditkort.

4,3. För att bearbeta betalningen som gjorts av kunden DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK, skickas kunden orderformuläret. Alla uppgifter från orderformuläret
vidarebefordras automatiskt till Payu.pl.

4.4 Efter att ha accepterat beställningsformuläret och valde betalningsmetod via Payu.pl vidarebefordras kunden automatiskt till:

en. Betalningar gjorda med ett kreditkort - bokföring center på Payu.pl webbplats,

b. Betalningar gjorda via elektronisk överföring - Payu.pl banks hemsida,

c. Betalningar gjorda via traditionell överföring av pengar - Payu.pl webbplats.

4,5. För att kunna betala ska kunden bekräfta betalning på den särskilda Payu.pl-partnerns hemsida i enlighet med de principer som fastställs här
Partner. Vid eventuella ändringar i beställningsformuläret som är tillgängligt på dessa webbsidor och automatiskt fylls av Payu.pl kan betalningen eventuellt inte behandlas.

4,6. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK förbehåller sig rätten att begränsa betalningsmetoden för vissa produkter genom att ändra några av ovanstående betalningsmetoder.

4,7. Banköverföringskostnader, provisioner och bank, postavgifter måste täckas av kunden (inklusive penningöverföring från utlandet). I fall att
inte betalar hela summan för produkten DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK avbryter orderprocessen tills resten av betalningen är mottagen.

§ 5. Frakt och leverans

5,1. Leveranstiden tar inte längre än 30 dagar sedan avtalets dag. Tiden för mottagandet av leveransen står för tiden för att slutföra ordern plus tiden
av frakt som fastställts av leveransbolaget mestadels kommer paketet nästa veckodag efter dagen betalningen är bokad på DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK bankkonto
(tiden ska inte vara längre än 5 dagar).

5,2. De beställda produkterna kommer att skickas till den adress som anges av kunden när du lägger ordern eller samtidigt som du bekräftar den placerade Order by
DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUKs arbetare. För korrekt leverans är Kunden skyldig att tillhandahålla rätt personuppgifter och telefonnummer som ska delas
med leveransföretaget för att ordna leveranstid. Om det finns fel telefonnummer och personuppgifter är kostnaderna för omlastning täcks av kunden.
En annan frakt är möjligt efter att ha betalat för det i förväg. I så fall kontaktas kunden av DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUKs arbetstagare.

5,3. Den beställda produkten levereras av ett budfirma. Kunden täcker fraktkostnader som anges i fliken Frakt och betalning på https://hpcontrol.uk och
Slutligen vald i Kundvagnen av Kunden. Fraktkostnader beror på Ordervärdet, den valda betalningsmetoden och Produktens leveranssätt. Fraktkostnadsinformation
visas när du lägger Order i kundvagnen. Dessa kostnader gäller endast för leveranser på polska territoriet. Nuvarande fraktkostnader är synliga i kundvagnen när du lägger ordern.
Villkoren för frakt utomlands fastställs individuellt.

5,4. Vid mottagandet av paketet är kunden, i närvaro av en representant för kuriren, skyldig att kontrollera om det finns någon extern skada på paketet
(rivad tejp eller skadad låda). Om så är fallet är kunden skyldig att vägra att ta emot paketet. Om kunden bestämmer sig för att ta emot den, kunden, i närvaro
av en representant för ett kurirföretag, är skyldig att sammanställa skadeståndet.

5,5. Varje leverans måste bekräftas med en signatur. Undertecknandet bekräftar att innehållet i paketet har levererats korrekt. Från det ögonblick kunden tar emot
Paketet Kunden ansvarar för de beställda produkterna.

5,6. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK är inte ansvarig för misstag som gjorts av kunden vid beställning, vilket resulterade i att inte mottagna paketet eller omotiverades
vägran att ta emot den. Kostnaderna för omlastning omfattas av kunden.

§ 6. Garanti, returpolicy, återkallelse från kontraktet

För att undvika tvekan står det att alla villkor och villkor som skrivits här inte begränsar kundens rättigheter enligt lagen om polskt territorium. Om det existerar
sådan reglering tillämpas då polsk lag: Konsumenträttlagen den 30 maj 2014 (lagenstidningen 24 juni 2014, avsnitt 827), civillagen 23 april 1964. Borgerlagstiftningen
(Lagstiftning 1964 nr 16 § 93, med ytterligare ändringar).

6,1. Garanti och returpolicy

6.1.1. Produkterna kan ha tillverkarens / importörs / säljaregaranti som gäller på Republiken Polens territorium. Garantitiden för varje produkt är skrivet i dess beskrivning
på hemsidan. Garantivillkor definieras i den utskrivna versionen av garantin utfärdad av garantisten. De flesta produkter har garanti som behandlas av DIGINET Sebastian Bójczuk.
I andra fall finns det bifogad information om garantidetaljer.

6.1.2. Den reparerade produkten skickas till Kunden och Kunden är skyldig att täcka fraktkostnaderna. Produktgarantin begränsar inte någon köpares rättigheter enligt
Garantin för fel i produkten.

6.1.3. Säljaren ansvarar för alla fel i produkter enligt lagen. Vid försäljning av icke-konsumentförsäljning finns inga garantiregler som ingår
i civillagen.

6.1.4. Fordringar enligt garantin kan skickas via e-post info@hpcontrol.uk eller i skriftlig form till Säljarens adress. Fraktkostnaderna måste täckas av kunden.

6.1.5. Kunden har rätt att sänka priset eller återkalla avtalet, om inte säljaren omedelbart ersätter en defekt produkt med den som saknar defekter eller
tar bort felet. Denna begränsning gäller inte när produkten redan har ersatts eller reparerats av säljaren eller säljaren ersatte inte produkten med den rätta
fri från eventuella defekter eller inga defekter avlägsnades.

6.1.6. Säljaren erkänner ett krav enligt garantin inom 14 dagar från det att produkten mottogs i rätt form. Om säljaren inte uppfyller kraven
av kunden inom 14 dagar betyder det att säljaren anser att begäran är berättigad. I var och en av ovan nämnda fall när förverkligandet av kundens önskemål är
i samband med leverans av ny eller reparerad produkt täcker kostnaderna av säljaren.

6,2. Återkallelse från kontraktet

6.2.1. I enlighet med lagen om konsumentskydd den 30 maj 2014 (laggningsdagen den 24 juni 2014, avsnitt 827) är kunden en fysisk person som ingått ett avtal med
Entreprenören som inte är direkt relaterad till ekonomisk eller professionell verksamhet, som ingått ett avtal från avlägset läge och utanför företagets plats har rätt att
dra tillbaka från detta kontrakt inom 14 dagar utan att ge någon anledning och utan kostnad. Om kunden valde vägen för produktleverans annat än det billigaste fraktalternativet
Säljaren erbjuder, är säljaren skyldig att returnera kundkostnaderna till det belopp som motsvarar det billigaste fraktalternativet som finns tillgängligt vid beställningstillfället.

6.2.2. Återkallandet upphör att gälla efter 14 dagar från den dag då Kunden förvärvar, eller en tredje part än den operatör som anges av Kunden förvärvar,
fysisk besittning av produkten.

6.2.3. För att utnyttja rätten till tillbakadragande ska kunden kontakta säljaren om beslut som fattats. Kunden kan använda anmälningsformuläret för återkallelse från kontraktet.
Att använda deklarationsformuläret är inte obligatoriskt.

6.2.4. I händelse av att kunden betalat kontant, föreslås att deklarationsformuläret om återkallelse från kontraktet ska innehålla bankkontonummer där pengar
kommer att överföras.

6.2.5. Uppsägning från kontraktet kan tillämpas på alla beställda produkter eller deras delar.

6.2.6. För att uppfylla tidsfristen för återkallelse från kontraktet är det endast obligatoriskt att skicka förklaringsformuläret om återkallelse från avtalet innan uttagsperioden löper ut.

6.2.7. Säljaren ger möjlighet att lämna in deklarationsformuläret om återkallelse av kontraktet från kunden via e-post: info@hpcontrol.uk fax: +48 58 741 72 23
eller skicka till: DIGINET Sebastian Bójczuk, Cicha 26 83-000, Pruszcz Gdański POLEN - föreslagen kommentar "Återkallelse från kontraktet". Säljaren skickar omedelbart
e-post bekräftar att brevet mottogs.

6.2.8. Vid återkallelse av kontraktet som beskrivs ovan anses köpavtal inte göras.

6.2.9. Säljaren, senast 14 dagar från den dag då avtalet mottogs, återbetalar Kunden alla betalningar som mottagits från Kunden
inklusive kostnader för leverans (med förbehåll för punkt 6.2.1). Säljaren kan avbryta återbetalningen tills Produkten är mottagen tillbaka.

6.2.10 Kunden täcker alla kostnader för att returnera saker som återkallelse från kontraktet, dvs kostnader för packning och frakt.

6.2.11. Säljaren återbetalar på samma sätt som användaren använde för den första transaktionen. Om kunden betalade för Produkten vid leverans,
Kunden bör acceptera att ta emot pengarna på bankkonto som ingår i deklarationsformuläret om återkallelse från kontraktet.

6.2.12. Kunden är skyldig att återlämna Produkten till Säljaren omedelbart, men senast 14 dagar från dagen för återkallelse från kontraktet. Fristen är uppfylld
om kunden skickar tillbaka produkten innan 14 dagars utgång har löpt ut. Produkten som returneras av kunden bör innehålla alla tillbehör och
dokument som utfärdats vid försäljningstillfället till adress: DIGINET Sebastian Bójczuk, Cicha 26, 83-000 Pruszcz Gdański POLEN. Produkten ska returneras med alla fördelar
och bonusar som gavs till kunden vid köp.

6.2.13. Kunden ansvarar för att sänka produktens värde genom att använda det utöver det sätt som det är meningen att det ska användas. Till exempel: smutsig produkt, monteringsmärken etc.
brist på originallåda, utrustning, tillbehör och dokumentation. Säljaren har rätt att debitera Kundens extrakostnader på grund av att produktens värde sänks.

6.2.14. Kunden har inte rätt att dra sig ur kontraktet när (I) ämnet är audiovisuella inspelningar eller datorprogram levererade i ett förseglat paket
och paketet var öppet efter leveransen, (II) avtalet gäller tidningsleverans, utom abonnemang.

§ 7. Personuppgifter

7,1. Administratören av Online Store Kundernas personuppgifter är DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK i enlighet med lagen om skydd av personuppgifter den 29 augusti 1997
(Lagstidning 2002 nr 101 § 926, med ytterligare ändringar).

7,2. Kunden under registreringsprocessen skickar personuppgifter fritt.

7,3. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK behandlar kundens personuppgifter för att behandla ordern (skicka e-post med information om orderstatus).
Kundens inlämnande av personuppgifter görs fritt men nödvändigt för att behandla ordern. Kundens personuppgifter delas med andra parter som kurirföretag,
betalningsoperatörer endast för att behandla ordern.

7,4. Kunden har rätt att uppdatera, vägra bearbetning eller ta bort personuppgifter. Om dessa uppgifter är ofullständiga, föråldrade, falska eller det samlades in med överträdelse av lagen.
Kundens övriga rättigheter och ansvar beskrivs i Lagstiftning 2002 nr. 101 avsnitt 926, med ytterligare ändringar

7,5. Informationen om sekretesspolicy finns på https://hpcontrol.uk

§ 8. Övriga villkor

8,1. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK är inte ansvarig för raster vid användning av onlinebutik som orsakats av krascher, underhåll etc.

8,2. Nuvarande Villkor publiceras på https://hpcontrol.uk och levereras gratis via e-post till kunden på begäran.

8,3. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK har rätt att göra ändringar i innehållet i dessa användarvillkor när som helst. Ändringarna kommer att tillämpas 30 dagar efter ny
Villkoren publiceras på det sätt som anges i punkt 8.2. Varje kund har rätt att ta bort kontot om de nya ändringarna införs i användarvillkoren
är inte tillfredsställande.

Bilaga nr. 1 Modellåterkallningsformulär

 

Modellåterkallningsformulär

(denna blankett ska fyllas i och returneras vid uppsägning från kontraktet)

 

      <KUNDDATA>

 

.......................................

 

.......................................

DIGINET Sebastian Bójczuk

Cicha 26, 83-000 Pruszcz Gdański
POLEN

  Jag / Vi (*) skulle vilja dra tillbaka från inköpsavtalet om följande produkter:

....................................................................................................................................


Orderdatum: (*)


                                                                             


Beställ mottagningsdatum: (*)


 


Kundens namn och efternamn:


 


Kundadress:


 


Vänligen returnera pengarna till följande bankkontonummer / följande sätt (*)


 


Signatur (endast i pappersversion)


 


Datum, Plats:


 

(*) - Radera vid behov.

Contact Us